Merdeka! Merdeka!








alhamdulillah..

dah 52tahun Malaysia merdeka :D

semoga malaysia terus merdeka dan maju kehadapan,insyaallah.

dan semoga korang semua dapat menghayati erti kemerdekaan yang sebenar.

bukan setakat jerit "merdeka! merdeka!" dan pasang bendera kat kereta je ;)


malam merdeka ni korang kemana? dataran merdeka? klcc?

merdeka kali ni,aku tak perg mana pun.

duduk rumah je :)

dah malas nak keluar sekarang,banyak lagi benda nak buat.


kat bawah ni aku ada sertakan screenshot yahoo&google sempena bulan kemerdekaan ni.

diorang pun nak merdeka jugak tau! :>>





Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




oklah,selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-52!